Broken records don't play new songs

 

KU igår var underbart. Jag ägde stort på att kasta frisbee, trots att jag aldrig kört Wii förut. Stolt tjej vann med 520 poäng, eller något sådant. Det var rätt bra. Och sedan körde vi Mario kart, och Oscar vann rätt stort. Men det var bara för att jag kom sist på en bana, och det var inte mitt fel heller.

 

Nu taggar vi filmkväll med ungefär samma gäng, verkar det som. Eller kanske bara jag, Jessica och Maria. Det hade också varit mysigt :3

 

Min konfirmation för en miljon år sedan. :')

 

Och så var det konfirmationen idag - kände mig som en mamma med en massa barn som skulle uppträda. Det var mysigt och det mesta gick bra. Men det är galet sorgligt, för nu är det bara gudstjänsten kvar och sedan kommer vi kanske aldrig ses igen. Vilket inte känns särskilt bra, för de är faktiskt gulliga. Och mysiga. Men om tio dagar är det Oas-läger och det längtar jag sjukt mycket till! Och i början av augusti är det Puls-läger - och det längtar jag också till, men det är lite läskigt för jag kommer ju inte känna så många. Men men, det blir säkert bra ändå.

 

Dessutom kommer Emy på måndag, och hästarna och ja - det händer en hel del. Vilket är bra, för det SKA hända en massa under sommaren. Eller det kanske det inte ska? Sommaren kanske ska vara ganska tom egentligen. Och liksom slapp. Man kanske inte ska göra någonting. För då räcker ju tiden längre. Fast samtidigt - om man inte gör någonting har man ju rätt tråkigt. Och hur värdelöst är inte ett sommarlov om man har tråkigt under hela..?

 

Oh, peoples, orkar inte tänka. Har ont i ryggen och i höften och lite överallt. Plus att jag är så seg i huvudet. Kram på er.