This will break your mood. Läs det inte.

Statistiken skjuter i höjden. Eller inte. 
 
Oj vad optimistiskt jag inleder mitt inlägg. Men man känner sig inte så himla positiv med huvudvärk och allmän irritation. Och nej, det hjälper inte att jag vet att jag inte har någon anledning att vara irriterad. Det bara dyker upp när saker står stilla. När jag tröttnar. 
 
Och det blir inte bättre av att jag alltid får låttexten "I'm feeling great, I'm feeling awesome" på hjärnan när det är det sista jag känner mig. Hatar ("hata är ett väldigt starkt ord" - Okej, jag ogillar skarpt) Danny lite för den där låten, trots att han är kristen och säkert en allmänt trevlig människa. 
 
Så här såg min packning ut. Oj, vad intressant. Läsarna håller andan i extas. Vilka spännande saker ska vi få se härnäst? 
 
Känner att jag är laddad med negativ energi som bara pöser ut i ironi. I fruktansvärd dålig ironi ska tilläggas. Jag får nog gå och lägga mig på sängen och skriva av mig så kanske den där ironin rinner ut så att jag kan bli vanlig igen. Eller så smsar jag Maria och öser över allt på henne istället. 
 
Min kärlek och omtanke lyser igenom i allt jag gör. - Jotack, men jag har nog tagit emot tillräckligt med självkritik för en dag. 
 
Åååh, känner att jag rullar mig i självömkan och spelad insikt.
 
Ska sluta nu, jag lovar. Pallar inte med mig själv längre.