Jag har hittat till paradiset

Vet ni, förutom att det kryper en spindel på mig handduk så börjar jag på riktigt tro att detta är paradiset.

Tänk er att det är varmt - så varmt att man kan gå i bikini, men med en fläktande vind som gör det precis lagom. Tänk er att ni ligger på en handduk i skuggan av ett äppelträd, med doften av rosor i luften. Och tänk er att havet ligger 50 meter därifrån. Utanpå det kan ni föreställa er det mjuka surrandet av humlor, syrsor som spelar och gitarr på avstånd.

Min fråga till er är - kan det bli bättre?
Svaret måste vara nej. Det här är fantastiskt.

Faktum är att det enda molnet på min himmel är maneterna i havet, och för det här kan jag acceptera till och med det.

Jag vet att ni inte kan ha det lika bra, men ha det så gott det går ändå c;
Publicerat i På resa