Idag ska bli en stark dag.

 
Nu har jag fått tag på en dator också, hurra! Nu blir det bilder! Fast kanske inte så överdrivet många bilder, för jag har inte tagit några. Hm. Det får väl bli någon film från Korrö istället. Lyckades filma när Baltic Crossing spelade, men sedan dog min mobil efter en sekund med Punsch. Men Punsch äger, så jag kan väl ta någon youtube-film med dem istället.
 
För er som ännu är okunniga om detta underverk - varje år hålls en folkmusikfestival på Korrö i Småland. Det är supermysigt och alla spelar musik hela tiden, överallt. Oftast hör man fiolerna hela natten, så man sover inte alltid så bra... Men det offrar jag lätt för allt det andra underbara.
 
Okej, Baltic Crossing spelade en kväll och jag VET att mobilkamera inte ger superhög kvalitet, inte bra kvalitet över huvud taget, men ni får filmerna ändå. Man får en liten uppfattning om musiken i alla fall.
 
 
 
 
 
Och så får ni en film på Punsch också. Det är såklart en mycket större upplevelse att se dem live, men ah.
 
 
Det var i alla fall grymt på Korrö. För första gången sov vi på campingen och inte på vandrarhemmet som ligger där, och det var en inte helt positiv upplevelse. Dels så fanns det inga toaletter med handfat så att man kunde tvätta händerna (och vi vet ju alla att jag måste få tvätta händerna) och dels så skulle jag försöka sova i bilen. Att sova i en bil är säkert bättre än att sova på bar backe, men det är fruktansvärt kallt med bara en tunn filt. 
 
Jaja. Man får inte bortskämd. Och nu måste jag sluta PRONTO.