Opeppat inlägg (som vanligt) ;s

Tjosan allihop. Haha. Måste älska mina inledningar. Om exakt tre minuter måste jag sticka till ensemblen, och nej, fråga inte varför jag sitter här då för det vet jag inte själv.

 

Dagen har varit ganska tung - måndagar är alltid tunga för det är längsta skoldagen och sedan dessutom ensemble och cirkus. Vi ska inte ens nämna att sista datum för att söka till gymnasiet närmar sig. Åh hjälp. Jag har ingen aning om vad jag ska ta och allt blir bara krångligare ju mer jag tänker på det...

 

Men, jag tröstar mig med att min underbara tröja äntligen har kommit. Och den är underbar. Sjukt värd att vänta på. Är redan kär i den.

 

Kramkram och ha det så bra, kära vänner. Tröstar mig med att förmodligen har ni ändå alldeles för fullt upp för att orka läsa tusen inlägg per dag (som i helgen. StorbloggarN.) så det går bra att jag aldrig hinner på vardagar.