I told you I was trouble, cause you know that I'm no good

 

Om ni inte har förstått det riktigt än så är rubrikerna till mina inlägg oftast låttexter. Varför? Jomen, varför inte?

 

Känns som att jag har fått en superstart på veckan. Hela gårdagen kändes riktigt bra och idag - hittills i alla fall - har också funkat bra. Det är stort för att vara mig. Speciellt är det stort för att vara sista terminen i nian. Alla hatar skolan i nian. Själv hatar man typ allting, men ja, jag har alltid varit lite speciell.

 

Varför säger man alltid "speciell" istället för konstig? :(

 

Apropå speciell c;

 

Annat som har hänt är att jag har deklarerat Amy Winehouse som bästa kvinnliga amerikanska artist. Däremot blir det extremt svårt att kora Sveriges bästa manliga. Håkan, Oskar, Daniel?

 

Haha, nu börjar jag tänka på en grej som hände på dramat förra veckan (hade teater med cirkusgruppen, orkar inte förklara). Vi började prata om vilka dvärgar vi skulle varit i Snövit och de sju dvärgarna.

Och Maria och jag säger exakt samtidigt: Kloker eller?

*Kollar på varandra*

*High five*