Nobody's leaving and nobody's getting in

 

Tror att jag skrev lite fel innan. Den Melissa Horn-skivan jag pratade om var nog inte Innan jag kände dig utan Säg ingenting till mig. Jaja. Misstag gör man ju så lätt :) Och det spelar ändå ingen roll.

 

Vad händer just nu? Jag vet inte. Jag fryser. Intressant igen.

Jag hade en jättebra tanke innan. Men jag tappade bort den. (Kände jag inte lukten av lussebulle? ;o ) Så nu vet jag inte vad jag ska skriva. Och jag som hade tänkt ut hela inlägget -..-

 

Har ni tänkt på det, att ibland så sätter man liksom på sig "blogglasögonen"? Och så ser man allting på ett visst sätt och hjärnan tänker automatiskt på hur man ska formulera det till ett inlägg. Det är ganska häftigt. Lite som en yrkesskada. Hur måste det inte vara för folk med jättestora bloggar? Allt de ser måste dokumenteras i hjärnan. Fast människor med jättestora bloggar har nästan alltid moderna mobiler. Så de kan ju skriva ner det på bloggen direkt.

 

Känner mig väldigt stolt över min fina stenåldersmobil, tack så mycket. Den var cool en gång i tiden. Typ stenåldern dårå, men ändå.

 

Labbar like a baws.

 

Ha det bra människor. Lev ett fint liv.