JAG SKA RIVA MINA MURAR TILLS VI SER VARANN.

 

Sitter nu och laddar ner låtar från Melissa Horns album Innan jag kände dig. Helt galet bra. Har lyssnat igenom alla cirka tio gånger och får inte nog av dem. Jag måste ha dem på min mp3 så att när livet känns sådär grått igen så kan jag höra henne uttrycka det.

 

Min favoritlåt hittills är nog Kungsholmens Hamn. Så gaaalet sorglig. Och baserad på en sann händelse.

 

"Det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll."

 

Jag har nyss haft utvecklingssamtal, ska ni veta. Det var exakt samma sak som på de andra utvecklingssamtalen, förutom att jag ligger ännu bättre till i år. Jag har nästan beslutat mig för att bara försöka hålla kvar mitt VG i matte och istället jobba för MVG i franska och NO (tror att det saknas MVG i kemi). Men annars så.

 

Okej, jag kanske skryter lite om mina betyg. Men det har jag förtjänat. Ingen ska säga att jag inte har jobbat för dem. Kan tala om att det har varit blood, sweat and tears. <-- För att vara lite fyndig.

 

Tagga ridning ikväll. Galet fint väder, så det kommer nog bli helt underbart. Kram :)