Som flugorna på socker, som kärleken på film

TODAY IS A GOOD DAY!
 
Jag säger bara det. Gabbe skickar en massa fina sms, läkaren är mysig och kallar mig "min kära vän", jag får äntligen sitta vid datorn, det var jättefint väder, våra två sista lektioner var inställda och dessutom: Passengers "All the Little Lights" ramlade ner i brevlådan! Äntligen! Ville verkligen ha en med honom. Nu fattas bara Tallest Man on Earth, of Monsters and Men och lite sådant där, för att samlingen ska bli komplett.
 
Ååh, måste lägga upp lite bilder från underbara Strandhem känner jag. Den dagen på bryggan var helt fantastisk. Solnedgång, té, spegelblankt vatten, underbara människor - mmm...
 


 




Det ser ut faktiskt mer ut som att vattnet är målat än en riktig spegelbild. Aaargh, varför är jag här? När jag var där och allt var så bra? 

 
Okej. Nu ska jag rycka upp mig, innan jag går ner i depp-mode. Idag var ju en bra dag. Nu ska jag gå och lägga mig så att imorgon också blir en bra dag.
 
Ha det bra c;