Now you're just somebody that I used to know

 

Musik som spelas på radio är på sin höjd bra. Bortsett från Melissa Horns Jag saknar dig mindre och mindre och såklart Oskar Linnros Från och med du. Men Somebody that I used to know är faktiskt riktigt bra. Grym till och med. Älskar covern som Walk Off the Earth har gjort.

 

Känner att jag spottar ur mig låttitlar och artister utan någon som helst mening i det hela. Men vad är meningen med allt då? Ugh. Tankar på ett tåg - inte någonting ni vill höra om. Tågresor är så melankoliska, på något vis. Gillar det ordet by the way. Melankolik. Som en blandning av "mellan" och "kolik". Oh ja. Så rätt.

 

 

Måste också hylla internet i mobilen. Nej, jag trodde aldrig att jag skulle säga det heller. Men jag har koppla upp mig på skolans nätverk och lyssna på William Spetz och Mumford and Sons hela dagen. Vi har ägt skolan. Även om jag var den enda nian i skolan idag igen.

 

Dock slipper jag nästan alla lektioner eftersom det inte går att ha lektion med en person. Så då har det blivit en blandning av Thistle and Weeds, Min katt och jo, faktiskt lite arbete också. Ada Lovelace for the win. Arabiska våren for the win också, för den delen.

 

Ha det bra hörni :) Och just det! Grattis till Seb som fyller 18! Riktigt fett. Kan knappt tänka mig att Elias också blir det i höst. Helt galet vad folk ska bli vuxna.