Tänk dig att det här är en intressant rubrik

Nu är jag hemma igen efter ett kallt men ändå trevligt ridpass, och det mesta är likdant som förut bortsett från att jag nu är ren, hungrig och har ännu mer ont i halsen. Som sagt, vilket tur att jag har en så positiv attityd...

 

Ridpasset gick hur som helst rätt bra, Ási är en otroligt trevlig herre. Eller, jag gillade honom i alla fall. Jag tänker inte påstå att jag fick honom i klockren tölt, eller klockren form, eller klockren trav, men det kändes roligt i alla fall. Vi jobbade på trecbana och det största problemet där var väl egentligen ryggningen, vi var inte riktigt överens om hur rakt bakåt man kunde gå.

 

Men som sagt, på det stora hela gick det bra, och man ska försöka se på det positivt. Ási hade trots allt några steg ren tölt på slutet, och några steg ren trav, och några steg i en fin form. Så jag tänker vara nöjd ändå.

Ási är längst bak, och bredvid är det Gaupnir (med ljusbrun man) som är efter Sorti. Båda lika snygga! ;)

 

Den som är intresserad kan nu läsa att jag är väääldigt hungrig.

Kram,

#1 / / Evelina:

Sv: Nooo varför är det dåligt? Jag gör alltid samma saker - rider, sit ups, rider och rider.... hahah x( bajs..