Typiskt mig?

Statistiken har planat ut sig - visserligen på den lägsta möjliga nivå, men den stupar i alla fall inte rakt nedåt längre. Jag vågar inte ens tänka på hur den kommer se ut under de följande tre veckorna.

Shiiieeet (fjortis, jagvet, men jag kan inte stå emot längre...), jag ska till England idag och jag har inte fixat någonting. Alltså, det är ett under om mitt bagage ens kommer med... Klockan halv sju (tror jag?????!!!!) lyfter planet. Om vi har tur sitter jag på. Om vi har otur...

Vi lämnar det öppet så länge. Förmodligen tar jag livet av mig eller något liknande överilat.

Men vet ni. Jag har viktigare saker för mig än att blogga. (Hur många gånger har jag inte sagt det?) Frågan är dock om jag kommer kunna slita mig i tid från datorn för att få mamma att tro att jag har varit en duktig flicka och arbetat medan hon har varit borta. Vilket jag har. Fast inte bara...



Ha det bra, vi ses (inte) snart :D
#1 / / Josefine:

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?