Två kommande event

Här kommer några gånger då jag kommer att åka bort framöver. Eventuellt blir det bloggpauser där eller så fixar jag några tidsinställda inlägg.

 

  • Den 4-7 februari (alltså kommande helg) åker jag till Stockholm. Jag kommer att fixa några tidsinställda inlägg, en-två per dag ungefär.

 

  • Hela sportlovet (ungefär 12-19 februari, vecka sju samt båda helgerna) kommer jag att åka till Italienska alperna och åka skidor. Tyvärr kommer jag nog inte kunna blogga alls under denna tid, så det får bli en bloggpaus under denna tiden.

 

Det kommer sedan att bli kanske en bloggpaus till i sommar då jag kommer att åka bort i tre veckor. Jag tror inte att bloggen kommer att komma igen ordentligt igen förrän efter sommaren faktiskt, men jag hoppas förstås att ni kommer fortsätta följa mig då också.

 

 

Ha det bra!

 

Publicerat i På G
#1 / / Anonymus:

Snuskis.

#2 / / Dafie:

Tack tack. Jag har ju ingen aaaning om vem du är heller.