Bilder på smått och gott

Här är några bilder som legat och skräpat, som jag har tänkt lägga upp, och några som jag tog idag.

 


 

Vi håller så smått på att göra om mitt rum lite grann, mina syster tar min brors rum och så tar min bror min mammas rum. Det där lät invecklat, men kort sagt flyttar alla ett steg. Utom jag... Alltså fräschar vi till det lite.

 

Gardinerna är det första som vi ska byta ut, de är alldeles för mörka. De är ju superfina; men som sagt för mörka i mitt lilla rum.

 

Gamla gardinerna.

 

Vi har inte satt upp de nya än, men ni ser ju lite hur de ser ut. Ljusa med fransk text på ;)

 

Sedan är det då sänglampan (och även taklampan) som ska bytas ut, även detta inköpt men inte uppsatt.

 

Liten och söt!

 

Min gamla stora lampa till vänster. Den tar upp så mycket plats, plus att den är sönder...

 

Jag lovar att det kommer bli supersnyggt!

 

Jag bytte också till rena härliga lakan, det blev så fint att jag var tvungen att visa det.

 

Visst ser det otroligt mjukt och skönt ut?

 

Andra planerade inköp åt mitt rum: Taklampa, barbapapakudde (fick syn på en i Nettos reklamblad och hoppas att de finns kvar), överkast, ev. prydnadskudde.

 

Kram,

 

#1 / / EM:

Det blir nog fint.

Fast dig & Jolina vägg i vägg? Kors i taket, hur ska det sluta? ;)