Förlååååt!!

Vårt internet dampar loss - ursäkta uttrycket, men det är sant. Det går inte att vara fler än en person på det i taget och antingen är det min kära far eller min kära bror som använder det. Och blir det någon stund över så tillfaller den knappast mig.

Hursomhelst, det är därför jag inte har kunnat blogga - förlåtförlåtförlåt... ;) Nu när det äntligen tittar in liiite personer på min blogg i alla fall.


En av de första bilderna jag lade upp här.. :)

Men eftersom datorn förvägras mig så kan jag lika gärna göra lite nytta. Jag ska dammsuga både köket och matrummet, och sedan moppa golvet i köket och eventuellt dammsuga mitt rum också. Duktig tjej, på riktigt den här gången.

Alltså. Jag hoppas att jag HINNER göra allt det där i alla fall... Man vet ju aldrig.

Jag ska försöka fixa något inlägg till i alla fall och tvinga Emy att gästblogga snart, och kanske kan jag få Camilla också att göra det? Aja. Det blir inte mycket bilder i alla fall, för jag har snott Elias dator och han har nog varken Englandsbilder eller hästbilder.

Ha det bra,