Tandställning.... FFML?

Yes, mardrömmen har slagit in... Fick räls idag och det gör ONT! Jag kan inte äta... Ni hör ju hur synd det är om mig. Någon (man undrar ju vem) bad om bilder. Så okej. Jag gör väl det då. Fast ljuset är så dåligt att jag ser galen ut (ja vaddå? något får man väl skylla på). Jag valde gröna band idag, men nästa gång tar jag nog guld eller kanske till och med alla färger! Vågar jag det? Vicky sade att det såg turkost ut. Men det är mörkgrönt! Se själv!

 (Jag ser helt mobbad ut men titta på tandställningen! AAAAAHHH!!!)



En fördel med att lägga upp bilder där man är asful, är att alla pedofiler kommer typ: "Ehh nej tack! Inte ens jag är så desperat!"


Jaja, vad kan man göra annat än att skratta åt det? Smile on...

Kram
Snacken

P.S. Underbart vad korta inlägg jag kan göra nuförtiden! Men snart så... jag har förberett ett med sååå mycket text! Ni kommer svimma! D.S.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Em:

nej fyy vad sööt ;))

men seriöst -det ser ju inte så konstigt ut . :)

#2 / / Snacken:

erkänn... Kanske inte fult, men jag ser mobbad ut. Alltså, nu ska vi inte låtsas att någon bryr sig. men ändå!! Stackars mig. och Natasha kallar mig för Ugly Betty... :( Stackars mig som sagt. Fast jag kommer få fina tänder i alla fall!

/DP