Första Skoldagen

Jaha, idag var alltså första dagen i åttan för mig. I år kommer jag att få betyg och det har börjat en ny i min klass och sexorna har gått upp i Falköga. Vi kommer heller inte att ha gympa med sex-sjuerna som vi hade förra året och så har vi fått Karin som mattelärare/biologi, G-mannen som fysik! (och träslöjd, men jag valde textilslöjd), Jacob-Evert och Stina har kvar sina gamla poster förutom att J-E är bildlärare också. Ph:s mamma är nu både HKK-lärare och textilslöjdlärare. I engelska har vi en ny lärare, som också är klassföreståndare för Tigeröga (herr Rektor beslutade att vara bara rektor), Mariette. Hon verkar rätt schysst, men man vet ju aldrig. Okej, nu lät det som att jag plötsligt har blivit pessimist. Fast det är jag absolut inte! Det känns helt okej att vara tillbaka igen, men  precis som vanligt. Hade det inte funnits ett stort tomrum efter EM så hade det knappt varit någon skillnad alls. Det blev väldigt lugnt och skönt utan niorna också, kan jag meddela. Min ömma broder har förresten hamnat i samma klass som Jannik! Fast det visste jag typ redan.
Men det känns faktiskt som om det kommer att bli rätt okej i år, om man bara betänker arbetena och betygen och det - jag känner mig laddad, hehe.

Imorgon är det friluftsdag uppe på Hedgärdet, så jag och VW ska slå följe dit. Lite mobb egentligen att börja med en friluftsdag, men vi brukar lägga dem tidigt för att vädret ska vara bra. Undrar om det blir orientering i år eller om vi ska springa den där sträckan som emBeskvi och jag sprang i skogen, alltså nästa gång det blir friluftsdag. Jag kanske kan övertyga dem att vi ska rida på Madkullen? ^^

Gör en loop, adjö plommonstop
/DP
Publicerat i Allmänt
#1 / / EM:

... det låter som om allt kommer bli som vanligt efter ett tag. eller...nästan iallafall, känns konstigt att jag inte är där. :(

#2 / / DP:

Jaa, det känns typ som när du är på teckenspråksläger. Natasha Daneberg har börjat igen, hon slutade innan fyran tror jag. Men du vet väl vem det är? Jasmines lillasyster. Så jag är med henne och med L-P och Octopus och så de andra i Victorys. Har du börjat än?

Vi saknar dig, kram!

#3 / / EM:

Ja, jag vet vem det är. Har träffat henne, men jag tycker inte om henne så mycket ... är du med Octupus? ;o & L-P vem är det ?

vem är mattias med nu då?

jo jag började idag, det var chill ^^

Saknar er också, väldigt mycket.

Kramar EM.

#4 / / Snacken:

Haha, är O så omöjlig tror du? Du vet väl hur charmant jag är - vem skulle inte vilja vara vem med mig? L-P är såklart Levin-Porali

Mattias är med oss och Jirko och dom. Han sa häromdan att han saknade dig <3

JAg visste att det skulle bli "chill" första dagen för dig. Bilder?

Kram

#5 / / EM:

jag saknar honom jättemycket ... hälsa honom det! <3

jaha så du hänger med nior nu ! värst vad du är vuxen (what ?)

bilder på vad?

Kramar till er alla.

love u guys.

#6 / / Snacken:

Haha, supervuxen. Snart kan jag nog inte umgås med dig eftersom jag har vuxit ifrån dig.

Bilder från skolan och dina kompisar tänkte jag, men vägra förstå om du vill.

Uäääh bad imorgon!

Kramkram