A long time ago in the small town of Berg

Yes, nu lyckades jag äntligen föra över bilderna från en mobil till datorn, så nu kan ni få bilderna från mitt besök hos EM, uppe i Berg utanför Skövde. Bilderna från resan kommer förmodligen på måndag eller så.

 Erkänn bra bild ändå? Detta var den första jag tog. Sedan fick vi typ damp och bara knäppte överallt. Därför har jag 22 bilder av vår picknick... Men jag har bara lagt ut NÄSTAN alla.


  Jag börjar förstås med den "Bästa" bilden... Här är en bit av Silverfallen som jag och EM picknickade till.

 Här ser ni Skönheten själv vid fallen. Fallen syns inte, men man kan ju inte få allt här i världen. Och vem kan önska mer än mig?

 Gissa vad?












 Haha, här har vi väl Odjuret då? Nej jag bara skojade. Detta är förstås Monstret. Okej då. Fröken EmBeskvi.

 Åhej åhå... En ansträngning för den otränade!

  Också ett vattenfall igen. För många bilder på samma sak? Kanske. Men det var faktiskt väldigt vackert och jag kunde inte bestämma vilka jag skulle ha och vilka jag skulle ta bort.

Förutom att en viss person har bestämt att hon skulle flytta till Berg, staden med det efterblivna namnet, är allt bra. Jag har kommit igång med löpningen igen, ska ta en liten tur här i Skene före maten (åtta är en perfekt tid att äta!!!). Annars springer jag helst på Hedgärdet i skogen, men nu har det spöregnat hur länge som helst så det är nog rätt vått.


PÅ SÖNDAG ÄR HON HÄR! HON SOM ALLA HAR LÄNGTAT EFTER! EMBESKVI!!
Men tjejen, vilken tid kommer du? Jag ska ringa dig, så håll telefonlinjen öppen (övers. om det är upptaget när jag ringer så bussar jag hunden på dig).

Och så MEMs favorit-avslutningsfras:
Adieu!
/Dafie

Publicerat i Allmänt
#1 / / EM:

Odjuret ? Monstret? Den otränade?

HUR VÅGAR DU !!!

jag blir nog tvungen att slå lite på dig när vi ses ... :)

DP = Dumbo-lover no.1



/EmBeskvi

#2 / / Snacken:

HAHAHAHAHA!!!! Det roliga med en blogg är att jag kan förolämpa dig hur mycket jag vill. Fast du får erkänna att det var rätt fyndigt? Så du behöver nog inte slå mig...

Jag hatar Dum-Bo. Det var DU som ville se den!!! Det var du!

/D

#3 / / EM:

Jaså, så du går under namnet "Snacken" nu ?

vågar du inte heta ditt riktiga?

som alla vet är Dumbo-lover no.1 du heter ju så på msn. det var du som ville se den!

vet du, jag vet varför du har sömnproblem!!

#4 / / Snacken:

Snacken är ju underbart.

Och jag heter absolut inte Dumbo på MSN!!! Jag hatar Dum-bo.

Och du vet inte alls varför jag har sömnproblem. Häromdagen åt jag typ sju och la mig nio utan att kunna somna. Och äter jag tidigt måste jag ändå äta igen innan jag lägger mig, annars kan jag inte somna för att jag är så hungrig. Du är förresten inte den enda som kommit med den teorin. Så tro inte att du är unik.

Men det har blivit lite bättre. Mitt sömntåg (en teori jag tänker lägga fram för dig en annan gång) går typ tio nu, en alldeles lagom tid eftersom det är så svårt att passa nio, och sedan går tåget tillbaka vid åtta på morgonen. Får jag sova till åtta är jag alltid pigg. SÅ just det!

#5 / / EM:

Kul för dig :)

#6 / / Snacken:

Synd att du är så ful.