En liten bild...

På bilden är underbara Silfra! (I bakgrunden Mollie från mitt ridläger i somras). Visst är hon det sötaste fölet i historien? Och henne stod jag och gosade med igår! Jag fick till och med pussa hennes söta lilla panna, härligt va? Fast igår var hon större, bilden är ju inte dagsfärsk precis. Jag älskar hästar!!!

Men, jag förstår att de lite mindre hästintressade kanske inte bryr sig... men till och med emBeskvi borde älska denna söta lilla varelse. Vet ni om att pappa föreslog att vi skulle kolla boxplats igår? Vi ska kanske göra det imorgon! Men om jag ska kunna ha häst måste jag ha massa hjälp med att ta hand om honom, jag behöver en medryttare... intresserad? Om jag kan ha pållen där jag vill blir det här i Skene, så då kan jag nog cykla dit. Fast helst vill jag fortsätta med cirkus och emsemble, det är då två dagar jag inte kan komma till stallet, så de dagarna, måndag och onsdag, skulle hjälp önskas. Hur som helst blir det inte häst innan våren, så det är ett tag kvar.

Åh, snart är det dags för Vicky och Néas partay! Jag längtar!!!!!!! Fast nu är det knappt en halvtimma tills jag ska dit... Vad ska jag ha på mig? Äh, spela roll. Jag går i mjukisar som vanligt! Sorry Vicky och Néa, ni får ta mig som jag är...

Kolla denna söta bild! Det är MIN fina hund, den bästa, vackraste och snällaste Domino =). Domino passar värsta bra på svartvita bilder, han är ju svartvit... (ja han har några vita strån på kinden och på bröstet).
Men hörni, nu sticker jag strax till Snoret, så jag måste sluta!!

Hej svejs!
/Dafie Den Coola
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

käka bajs, käka bajs, käka bajs.