Summer Sucks NOT!!

Jag älskar sommaren, och jag skulle vilja predika FÖR sommaren de närmaste raderna. Min rubrik verkar då lite konstig. Låt mig förklara: i det som ständigt finns i mina tankar - det vill säga South Park - finns ett avsnitt som heter just Summer Sucks. Men eftersom jag inte tycker det la jag till NOT på slutet. Logiskt? Whatever^^

Men sommaren är jättebra faktiskt! Ta sommarlovet till exempel! TIO VECKOR av bara slappande och sovande!!! Man kan göra vad man vill och ha skönt hela dagarna. Eftersom det är varmt ute kan man bara sitta och läsa i solen (eller skuggan, om det är SÅ varmt). För oss hästälskare är det perfekt att hänga i stallet och rida. OM det nu inte är varmt och soligt ute kan man sitta inne och spela dator eller titta på South Park istället. Eftersom det oftast regnar räknar jag med att alla läser extra ofta på bloggen (Sweet Dreams...). Det finns såå många saker att göra.

Någon som undrar över mina planer för sommaren? Inte? Äh, jag skriver dem ändå - det är ju jag som är in charge... Jag har inte så mycket att göra faktiskt - ska träffa Nea på torsdag btw, men jag ska åka till Korrö på musikfestival, ska förmodligen upp till Stockholm två nätter också (min faster bor där) och så - det viktigaste - jag ska på ridläger sista veckan!!!!!! På Madkullen såklart, min ridskola. Jag längtar nästan tills sommaren är nästan slut ^^. Men nu orkar jag inte skriva mer.

Längtar...
/Dafie
Publicerat i Allmänt
#1 / / EMY -Kungen av allt-:

Hej Du Fulige Varelse!

Jag har fått en teddybjörn med flytväst på :O Han heter Bernt och är ascool!

Men du kompis tyck lite synd om mig va! Jag har fått en massa pricakr på mina ben, bara för att mormor sa att jag behövde "lite färg på dom" mummlarargtförmigsjälv :'( ja du loser, ha det trevligt NOT NOT NOT NOT! MPHAHAHMOHGGAAAniahsfölbgvöksdabvdaöfsgsdgdsh