Ja du

Jag kommer börja precis som min rubrik -
Ja du
, vad ska jag skriva? Har faktiskt  ingen aning! Allting går på bra, saknar Krumeluren dock, har inte hört från henne på länge. Jaja, jag saknar dig också emBeskvi, fast jag pratade med dig alldeles nyss så... Petronella (^^) har jag heller inte träffat på hela sommaren, vart tog du vägen egentligen? Ringde även fröken Néa, och faktiskt fröken Daneberg också! Fick Calina på tråden också!
Ungefär så här lät det inte (men det stämmer):
Så du kommer kanske nästa vecka, emBeskvi.
Jasså du, Néa, du ska till Gurkätaren (Krumelur)?
Men Mimmi jag får nog träffa dig snart då!
Calina, någon dag i veckan kanske?
(Hade lust med en skojig men TRAGISK bild)
Jag är outgrundlig, eller hur? Alltså, jag håller det inte för troligt att någon förstod det där, men som sagt - outgrundligt! Äh, läs bara mellan raderna! Victory's MÅSTE verkligen ha en reunion (träff) snart! Jag saknar, saknar er alla!!! Men men, vi ses väl.

Haha, håll utkik efter nästa eller nästnästa inlägg - jag har en känsla av att det kommer innehålla en rolig ramsa.

Hint hint.
/Dafie
Publicerat i Allmänt