LISTOR OCH LUCIASÅNG (och Korvlåten)

Ja tjena mors! Sorry att jag inte bloggat på ett tag... men nu kommer veckans låtar.
Cool-låten: Does your mother know av ABBA (fast skojigast när de sjunger den i Mamma Mia! The Movie)
Mobb-låten: Rockstar (eller nåt liknande...) av Nickelback
Motivering: I DON'T KNOW! Abba är coola, typ alla låtar är skojiga i Mamma Mia! The Movie så... och Nickelback? Det behövs ingen förklaring! Låten har sjukt konstigt innehåll, sångaren behöver en halstablett och det är verkligen inget speciellt med melodin, musiken eller något annat!
And now for something completely different.

Här ska ni få en "smaskig" låt som jag och EmBeskvi skrivit... mest jag ;P

Knowledge
Knowledge, knowledge
Du äger ingen knowledge, knowledge
Du äger ingen knowledge, knowledge
 Föräldrafritt, föräldrafritt
FF forever knowledge, knowledge
Bajs stavas B-A-J-S
Bajsbajsbajs tralalala
Falukorv e mycket gott, mycket gott, mycket gott
Jag säger falukorv e mycket gott, mycket gott, mycket gott
Det vill jag äta hela da'n, hela da'n, hela da'n
För det vill jag äta hela da'n, hela da'n, hela da'n
Albin gillar åka bil, åka bil, åka bil
Ja Albin gillar åka bil, åka bil, åka bil
BAJS BAJS!
Jag har en "trevlig" Luciasång också, men jag orkar inte skriva den... Btw (by the way), jag har startat en ny bok. Den heter
"Den skitnödiga uppföljaren
som ingen egentligen ville ha
och med ett inehåll som stinker". Låter lovande, eller vad säger ni? Glöm inte att kommentera!!
Tack och hej LEVERPASTEJ! Eller som jag föredrar: SES I DÖDSRIKET!
/ME det vill säga Dag alias Dafie alias Daphnis alias You-know-who
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ann:

Ja ha ha vi ses där ( i döds riket menarjag) då :p men spara en plats åt mig jag tänker hälsa på i himmeln först :p men sen så