Mhmhmhm (= Vicky Picky och Filmer)

JAg vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Och nu har jag ju redan skrivit att Lucia är TRIST och allt sådant där. Jo, jag vet! Jag kan berätta vad som hände hos Vicky. Var hos henne igår. Så fort vi kom hem, vi dampade asmycket på vägen dit, rusar CpSasso fram och dampar! Sedan rusar vi in i vardagsrummet och sätter oss framför XBoxen. Dafie: MOHAHAHA! Conquerd Aquatic Base! Vicky: *slår en kudde i huvudet på Dafie* PRUTT! Lite senare... Dafie: *slår en kudde i huvudet på Vicky* VICKY PICKY ÄTA GUUUURKA!! *gör pruttljud* Vicky: HAHAHA där fick du! Detta hände upprepade gånger... Men det var roligt! Detta hände också: Dafie: JAG VANN! Vicky: Jag lät dig vinna. Dafie: Jaja... Vicky: Tror du att jag lät dig vinna? Dafie: Whatever, det var jag som fick sväva runt i målet! HA! OM du kommer hem till Vicky Picky Äta Gurka så ska du spela Sonic The Hedghog.

Nåväl, har jag berättat att Mamma Mia the Movie äger? Det gör den, absolut värd att se. Ja, och Singing In The Rain också. Se båda två. BLABLABLA. Hur som helst, idag på Luciaträningen dampade vi igen. Askul, på "Stilla Natt" på höjningen innan slutet sjöng jag JÄTTEHÖGT och JÄTTEFALSKT! HAHAHAHA och vi sjöng jättesnabbt så när de andra sjungit började på andra versen hade vi sjungit hela sången två gånger. Sedan fick vi med oss alla småbarn när vi sjung först JÄTTEJÄTTEHÖGT och sedan
jättejättelågt MOHAHAHA. OCh Maggan som sa att det blir bättre och bättre! Jag tror vad jag vill om det... Nej, det är sent och jag ska sluta.

Mardrömmshälsningar

/Dafie Damp Dy 2 wriugäa8

Publicerat i Allmänt